Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Jackline Johansson - 12 oktober 2011 20:16

Ska försöka skriva av mig så mycket som möjligt!

Just nu ligger båda barnen och sover, förhoppningsvis för natten.

Peter är som vanligt på onsdagar och spelar innebandy.

Jag sitter här och funderar som vanligt haha !

Vet inte va jag ska skriva hur mycket man egentligen vågar skriva.

Men just nu så känns la livet sådär. Jag ska egentligen inte klaga för jag har två underbara barn som gör mitt liv helt underbart. Utan dom hade jag nog inte vart den jag är idag. Jag vet att ja inte hade vart det. Men men.. Älskar mina fina små trollungar ! <3 .. nog om det ! Haha ! :D



En tanke jag har tänkt många gånger är det.. Känner att jag finns i en del personers liv bara för att vara där. Bara för att dom inte ska känna sig ensam eller lämnade! Jag vill inte vara den som är ett exta hjul för någon bara för att! Jag vill vara den som behövs. De är så svårt att förklara! Jag vill inte vara  den som alla pratar om eller kollar snett på. Gör taskiga saker bakom min rygg som alla vet om  men ingen vågar säga något! Jag vill bli behandlad som vilken person som helst. Men för vissa är de visst svårt att förstå.


En annan sak med bara för att jag inte ler jämt eller är lycklig jämt eller glad spralig vad som helst alltså på topp . Så betyder inte det att ja mår dåligt för de gör jag inte. Jag vill inte alltid vara lycklig. Jag vill med kunna gråta vara sur! Men de behövs ju inte frågesättas hela tiden.


Nej fy vilket depp första innlägg de blev. Haha aja men då har ja ju fått de sagt med ju. haha !


hejsvej ! :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards