Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Mitt Liv !

Av Jackline Johansson - 16 oktober 2011 18:18

                                                  
    Hejsan!


Tänkte ja skulle skriva lite om personer som får mitt liv att glänsa en extra solglimt :) <3



                                              Jonathan & Mimmi <3

Mina fina barn ! Vad skulle jag göra utan dom?! Antagligen inte överleva ! Jag älskar dom så fruktansvärt mycket utan er så ser jag ingen mening med livet. De finns två stunder i livet som jag alltid kommer att minnas och kommer alltid vara en speciell dag. Dagen när ni två kom till världen!


090503 kom min älskade lilla jonathan till världen 50cm lång och vägde 3720g 06:34 kom han till världen :) Kommer ihåg de så väl. Kunde inte förstå först att du bara var min och att jag skulle få tillbringa min tid med dig. Att få lära dig gå stå prata och leka. Ge dig all min kärlek och få vara din mamma älska dig mer än något annat i denna värld <3


110613 kom min lilla mimmi till världen 52cm lång och 3780g 04:07 kom hon till mig . Denna dagen var lika bra som när storebror kom till värden fast nu har ja dubbel lycka i mitt liv. Älskar dig min sötnos och du e helt underbar! Tiden går fort så man få ta vara på den. Älskar dig så otroligt mycket ! <3


   


Jonathan  <3                           Mimmi <3



                                                  
   Peter <3 !


Min älskade och fina sambo ! Vi har haft våra upp och ned gångar men vi har alltid klarat ut det. Jag älskar dig mer för varje dag och alltid ska ja stanna här vid din sida. Jag lever med misstag i livet men att få veta att du är min så glöms de bort. Du har funnits här för mig och barnen i vårt och tårt. Jag älskar dig och är så stolt över att få kalla dig min ! For ever !


 

Älsklingen (peter)



                                                   Bästa vännen Malin <3 !

Min Älskade vän ! Finns så mycket ja skulle kunna säga om dig. Du har alltid och kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Du har vart där för mig när något har kännts bra och dåligt. Du har skrattat med mig och gråtit med mig! Vi har haft våra stunder men de har bara vart bra stunder. Du är en toppen mamma ska du veta och en helt otrolig vän. Jag älskar dig så mycket ! Bästa vännen for ever! Du är helt otrelig jag får inte fram ord men de finns så mycket att säga. Du har ju alltid varit där och dig kan man pratamed om allt. Vi är så pass lika så vi passar så bra ihop kanske låter dumt men de finns ingen annan ja kan säga så om ! Hade jag vart lebb så hade ja snott dig från ola .. Vi hade blivit de perfekta paret! (SKämtar) .. Älskar dig !


 

Malin <3


Bara för att ni inte finns med här ska ni inte tro att ni inte har en mening i mitt liv. Utan de är att jag har skrivkram! Nehe nu ska ja göra annat .. Ha en bra kväll !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jackline Johansson - 6 juli 2014 07:31

Heeeeej!!   Sista gången man skrev i denna blogg var i februarie. Nästan så man har glömt bort bloggen sen dess. Men nu sitter man här igen. Jag vet att de går ett tag innan man skriver, men de har vart så mkt annat som har kommit ivägen. Nu får ...

Av Jackline Johansson - 11 februari 2014 17:58

Ja nu går de så där jäkla lång tid innan man skriver här igen, det blir lite uppehåll.. Ja eller man e för lat för att ens skriva.  Ja vad ha hänt sen sist då? Inte mkt.. Har fått en jäkla förkylning som inte vill släppa. Febern försvann ju men har...

Av Jackline Johansson - 26 september 2013 18:52

Måndag Barnen vaknar se så där rätt tidigt som vanligt. Jonathan klev nog upp redan klockan 06 och var redo att gå till dagis. Men de fikc vänta lite med de, frukosten serverades vid 07 . Mimmi fick ja gå in och väcka som vanligt. Mammas l...

Av Jackline Johansson - 10 september 2013 17:35

Vänta och åter väntan, blir knäpp och man mår ju inte bättre när man ska vänta enu mer.. Kan man inte bara få sina resultat och få en tid för opration så man kan få allt överstökat. Vill verkligen bli nedsövd vill inte vara vaken när dom gör detta. V...

Av Jackline Johansson - 20 augusti 2013 19:22

Varje gång är som den första gång vi sågsÄven om det är över nuAllting har förändratsMen du finns kvarAllt var svävande men nu så ser ja klartDu var gammalJag var äldreOch nu sågs vi igenGått så lång tid så länge senDecennier tillbaksMen jag minns de...

Ovido - Quiz & Flashcards