Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Jackline Johansson - 24 oktober 2011 13:18

Jajjamen de är något som JAG har gjort idag. Först städa lite skura golv och så. Sedan tog jag disken och sist tvätten. Inte klart en men ja orkar inte göra mer nu. Just nu känner ja bara att få slänga mig i soffan och ta de lite lugnt. Men de går inte. Har även käkat så ja ska ta disken där med. Snart ska man hämta stora killen på dagis. :) .. Får se vad som hittas på då :) <3 .. Vet inte va ja ska skriva. Finns mycket som ja vill skriva om man inte riktigt kan få ut med ord. Så ja gör väl de jag är bäst på håller skiten för mig själv ! Måste nog hitta någon att prata med få ut allt man vill säga och ha sagt. Men sen vill man ju inte överlasta den personen med ens problem. Så ja håller de för mig själv och låsas som att ja mår skit bra ^^ haha ...


Så där jag .. Ha en fortsatt bra dag ! ! ...

Av Jackline Johansson - 24 oktober 2011 08:42

God morgon ..!

Dagen började klockan halv 8 idag . Bara gå upp se glad ut ge jonathan frukost och sedan klä på han. Nu e min lilla plutt på dagis och ska inte hämtas försen halv 4 .. Dagen blir att tvätta och städa sen blir de lugnt utav dagen som är kvar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards