Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Jackline Johansson - 31 oktober 2011 09:32

Just nu känns det som hela världen ljuger för mig! Springer bakom ryggen. Jag kan inte få bort denna klump från magen. Jag vet att de är något annars skulle ja inte känna så som ja känner nu. Tycker de är så jävla obehagligt.




Jaoo de var väl de det. Barnen e vakna sen någon timme tillbaka. Jonathan springer runt här och gör bus hela tiden, men va mer kan man begära ut av sin 2 åring. Mimmi sitter här brevid mig i sin babysitter och tjötar. Hon börjar nog bli lite trött tjötandet blir till gnällande. Idag eller snart ska ja klä på jonathan ska till vårdcentralen med honom. En läkare ska kolla hans öron. Sedan ska man hem försöka få kontakt med bvc och få ett hörseltest på honom. Blir lite att göra idag om man säger så. Funderar på om man kanske ska ta en promenad med ungarna med. Men de får man försöka hinna med sen när allt e klart här hemma. I morgon e jonte ledig från dagis. Kanske man får lite besök med. Men de får man reda på sen. På onsdag kommer även syster och hennes fru och hälsar på .. Trevligt trevligt .. :) .. Nehe ha en bra dag! Kram Kram ..

Av Jackline Johansson - 31 oktober 2011 08:31

Ställ viken fråga ni vill till mig så svarar jag ! Ärliga dagen idag :D Ha en fortsatt bra dag ! Pussar !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards