Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Jackline Johansson - 10 juni 2012 07:39

Hejsvej :))


Söndags morgon och båda mina sötnosar är vakna :) Häääärligt :D .. Som vanligt startas min morgon med kaffe vad annars .. Är väl inget som är förvånande :D .. Haha .. Ska bara orka gå ut i köket och hämta kaffet med :P haha .. Lathet ja vet ! .. Idag blir de ner till skillingaryd och fira Peters kusin som fyller år .. Sen blir det hem och ta det lugnt. I morgon ska Jonathan till dagis . Mimmi ska vi in med till Ryhov och kolla hennes huvud ! Håller mina tummar att hennes frontanell inte har växt igen så vi slipper OP i Gbg.. Vill att mina barn ska vara frikska .. :( .. Men Man får hoppas att man har turen på sin sida :P <3 .. Nehe nu ska ja ge mig ut i köket och hämta mitt kaffe och ge Jonathan sina smörgåsar :D .. Ha en fortsatt bra dag / Morgon alla ! :D Kraam Ackiiie :D



  Älskar denna bilden på Jonathan <3



  Älskar denna bilden med på Mimmi <3

Ovido - Quiz & Flashcards