Alla inlägg den 5 november 2012

Av Jackline Johansson - 5 november 2012 09:28

HÖSTBLÅSOR! Ja de är vad jonathan har fått runt munnen så han får vara hemma från dagis ! Visst det börja försvinna men vill vara på den säkra sidan så han inte smittar inte så bra kanske ! .. Så nu har man både Mimmi O Jonathan hemma. Skönt att ha båda barnen, även om dom kan göra en lite små tokig men de är ju bara barn älskar dom lika mycket för de mina busar ! Ja igår fyllde man 24 år ! Dagen jag nästan fasade över men slutade hur bra som helst. Ja nästan ialf ! Men de tar ja ej här ! .. Pappa ,rita emelie david ida tobbe + barn var här ! Fick Blommor och trisslotter av tobbe & ida + barn , pappa dator , emelie fick jag tavla och ett jätte fint kort! Tavlan var fin med . Hon vet vad jag tycker om den tjejen < 3 ! Sen fick ja ju även chocklad utav en väldigt fin person ! Men nämner inget då ja vill hålla det lite se så där än så länge ! .. Ja idag blir det ju hemma dag ialf med barnen. Ska göra hemgjorda köttbullar idag tänkte jag o potatis o sås ! Tro jag allt uppskattas av barnen ! .. Nehe nu ska ja börja små plocka här lite så har man det gjort med... Ha en fin dag ! // Ackiie

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards