Alla inlägg den 12 november 2012

Av Jackline Johansson - 12 november 2012 14:40

Jag har vakat många nätter förhandlat med mig själv.

Jag har sagt " du borde lämna denna manen nu ikväll".

Det tog allt för många år för mig att bli fri.

Det har slitit mig itur.

Det fanns ingen bara du.

Men jag är lyckligare nu.

Jag är lyckligare nu ..



 

Av Jackline Johansson - 12 november 2012 14:29

Så var det måndag igen =) . Idag blir det lugnt för både min del och Jonathans del. Då vi somnade väääldigt sent båda två. Ikväll blir det sängen tidigare. Vända tillbaka dygnet. Men är ju inte lika smidigt det men de får man försöka. Kan ju inte somna vid halv 5 varje morgon. Är ju död sen när jag ska upp ! Men sen att ligga och vrida och vända på sig är inte så kul heller, får sova med tvn på och förska sova till det.. Nehe om man ska börja med maten. Köttfärsås och makaroner blir det idag ! MUMS ! .. Ha en bra dag ! // Ackiie ..

 

'*************************************************
**************************************************
******************************************

Finns folk jag inte förstår mig på. Men de kanske de är som är meningen att ja inte ska det. Sen orkar ja inte lägga min energi i andras liv. Dom får leva och göra vad dom liv. Men när löften bryts blir man självklart besviken. Men bara vända andra kinden till och bevisa att man är starkare en personen i frågan !

Ovido - Quiz & Flashcards