Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

Söndag ! Här sitter man igen..

Av Jackline Johansson - 10 mars 2013 15:43

Ja då sitter man här igen, båda barnen e hemma och att få känna stöket igen är helt underbart. Satt och funderade lite på att man e ganska ensam. När de gäller kompisar och så. Men sen tog ja mig en funderare igen att jag är inte ensam. Jag har dom som betyder mest i mitt liv. Mina barn och världens underbaraste kille. Visst vänner e bra att ha. Men när man känner att man glöms bort och ingen hör av sig kan de lika gärna kvitta, känns som de e ja som tar kontakt hela tiden och de blir tjatigt i längden. Menmen..



Ja vad händer annars idag, har gjort mat barnen e hemma och min underbara har åkt hem till sig. Känns så jäkla tomt när han åker. Man känner saknade direkt och man vill bara packa ner allt och flytta! Starta om på nytt ! Nytt ställe nyta kontaketer med vänner allt känns de som. Ja jag kanske klagar. Ni som läser bloggen få fan stå ut med det. Mitt liv och min blogg. Skriver vad ja vill när ja vill och hur jag vill. Men nu ska ja leka med barnen ! Ha en fortsatt bra dag ! // Ackiie..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jackline Johansson - 6 juli 2014 07:31

Heeeeej!!   Sista gången man skrev i denna blogg var i februarie. Nästan så man har glömt bort bloggen sen dess. Men nu sitter man här igen. Jag vet att de går ett tag innan man skriver, men de har vart så mkt annat som har kommit ivägen. Nu får ...

Av Jackline Johansson - 11 februari 2014 17:58

Ja nu går de så där jäkla lång tid innan man skriver här igen, det blir lite uppehåll.. Ja eller man e för lat för att ens skriva.  Ja vad ha hänt sen sist då? Inte mkt.. Har fått en jäkla förkylning som inte vill släppa. Febern försvann ju men har...

Av Jackline Johansson - 26 september 2013 18:52

Måndag Barnen vaknar se så där rätt tidigt som vanligt. Jonathan klev nog upp redan klockan 06 och var redo att gå till dagis. Men de fikc vänta lite med de, frukosten serverades vid 07 . Mimmi fick ja gå in och väcka som vanligt. Mammas l...

Av Jackline Johansson - 10 september 2013 17:35

Vänta och åter väntan, blir knäpp och man mår ju inte bättre när man ska vänta enu mer.. Kan man inte bara få sina resultat och få en tid för opration så man kan få allt överstökat. Vill verkligen bli nedsövd vill inte vara vaken när dom gör detta. V...

Av Jackline Johansson - 20 augusti 2013 19:22

Varje gång är som den första gång vi sågsÄven om det är över nuAllting har förändratsMen du finns kvarAllt var svävande men nu så ser ja klartDu var gammalJag var äldreOch nu sågs vi igenGått så lång tid så länge senDecennier tillbaksMen jag minns de...

Skapa flashcards