Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Jackline Johansson - 11 mars 2013 18:44

Denna dagen har inte vart helt okejj, när man väl känner att dagen har vart bra och ska avsluta den med att hämta hem jonathan från dagis så kommer nästa skitsak och förstör allt, denna dagen hade ja lika gärna kunna hoppa. Men tyvärr går ju inte det. Men som man säger det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. Kan inte fatta vad ja skulle göra utan mina barn eller pojkvän. Tur att man har sina juveler i sitt liv.


Barnen ligger tillsängs ny duschade båda två :). Även jag har tagit mig en varm dusch försökt att slappna av och tänka på annat fungerade rätt bra. Tur man har bloggen man kan skriva av sig lite i med. :):).. Men orkar inte gå in på allt som har hänt idag, en del av det ska ju inte alla få veta av så de behåller ja för mig själv. I mon består dagen av att ringa lite fler samtal. Men först lämna båda mina fina till dagis. Tänkte ja skulle ta en omgång i lägenheten med så har man de gjort med.


Kvällen består av slapp. Orkar inte göra något känner mest för att bara gå lägga mig men då lär ja vakna i natt istl. Får kolla lite på tv. Men ja hoppas ni får en bra kväll endå!! :P// Ackiie ..

Av Jackline Johansson - 11 mars 2013 10:05

Morgonen här startade kl 07.00 och de var ju bara att ge sig upp och ge barnen frukost.

Ta fram kläder till dom och klä på dom. Var väl inge direkt smile på läpparna när man såg att de var minus grader ute på det med. Men bara att ge sig ut och på med varma kläder. Lämnade Jonathan på dagis och tog med mig Mimmi hem som vanligt på en Måndag ! Väl hemma så åt hon lite mer frukost och ja satte igång kaffe. Ringde lite samtal och nu så sitter mimmi & målar medans ja skriver lite här. Invänta VSBo som ska komma och släppa ut vattnet/luften från mitt element i sovrumet. Hatar ljudet när man ska sova och de låter som ett vattenfall haha :D ! Idag blir det nog ganska lugnt. Har ju inget direkt att städa så de blir att få busa med Mimmi. Fundera även på om ja kanske ska sortera ut skåpen lite med. Behövs ju verkligen göras. Men de är ju så tråkigt. Ska ge mig ut till affären och handla lite med. Sen blir det att gå och hämta Jonathan på dagis och sedan hem och börja med middagen. Men ni får ha en bra dag där ute ! // Ackiiie ! <3333

Skapa flashcards