Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Jackline Johansson - 17 mars 2013 15:17

Saknar Mimmi! Gör så ont i hjärtat att behöva lämna över henne varje gång till sin pappa. Man får försöka hålla tårna borta. Men man vet inerstinne att man snart får träffa henne igen. De som är jobbigt när hon inte är hemma är när man ska gå in och lägga sig och hennes säng står tom, att inte kunna somna utan hennes små ljud som hon har för sig när hon sover! Åhh mitt lilla hjärta saknar dig så ! Mamma älskar dig och vill alltid ha dig hos mig! <3 Mammas Prinsessa! <3


 


Jag älskar mina barn lika mycket men man vill ha dom båda hemma och tillsammans. Men tyvärr är de inte så. Saknar jonathan när han bara ska vara borta 1 natt. Längtar så mycket tills han kommer hem om man skulle åka någonstans.


Jonathan mamma älskar dig och det vet du ! Du är min prins och du kommer alltid vara en del av mig & mitt hjärta <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards