Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Jackline Johansson - 31 mars 2013 11:07

Morgonen började redan 07:00 . Jonathan som är morgonpigg bara kliva upp och sätta igång tvn och kaffe ! Vänta på att Sebbe och Mimmi skulle vakna till liv. Men tog inte många minuter försen hon var uppe med och sebbe för den delen. Så de var bara att göra sig i ordning och packa ner mina kläder och Jonathans. Sedan be ge sig till affären och handla lite fika eftersom pappa och hans tjej rita kommer hit en sväng! Eftersom jag inte är hemma  när Pappa fyller 50 så bjuder ja hem han hit i stället. Senare idag åker jag och Jonathan hem med Sebbe till gislaved och spendera lite tid där. Mimmi som vanligt varje söndag som denna åker till sin pappa 1 vecka. Kommer sakna min lilla prinsessas men vi ses ju snart igen. Tycker de går sjukt snabbt när man ska lämna tillbaka mimmi. Haha får de att låta som hon är en sak. aja men men.. Hoppas ändå att de går snabbt till söndag så ja får hämta hem henne igen !! .. <33 ..


Ja som sagt Gislaved 1 vecka nu då. Kommer inte bli så mkt skrivande i bloggen då eftersom ja inte har någon data med mig men som sagt e ja ju inte så aktiv när de gäller att skriva i bloggen så :) haha .. Vet ju inte ens vilka de är som läser den haha :P .. Aja ne nu känner ja bara att ja skriver för att skriva, men ni får ha en kanon dag! // Ackiie..

Ovido - Quiz & Flashcards