Alla inlägg den 10 april 2013

Av Jackline Johansson - 10 april 2013 07:36

Ja det är väl bara förnamnet att man är, känns som man har sovit hur lite som helst. Men har sovit mina timmar men om inte mer. Men är väl så på morgonen när man ska stiga upp att de känns som man har sovit förlite. Nu är barnen påklädda och frukosten i magen. Ska man snart ta på dom yttekläderna med och sen blir det att traska ort till dagis med dom.


Blir att gå tidigare till Mimmis dagis idag då det var föräldramöte kl13:00 så nu ska man se vad dom har att säga. Är alltid nervös för dessa möten. Men det kan ju bero på att man inte har haft så bra möten förra året. Men det ska väl bli bättre detta året förhoppningsvis. Iför sig så gällde ju inte det så mycket barnen haha så fråga mig inte vad det har med det att göra haha :P .. Igår skulle man ha fått besök men det kom aldrig något besök. Tur var väl det egentligen då ja var jätte trött och hade fruktansvärt ont. Så jag hade nog inte vart den bästa att umgås med.


Blev en sväng till monkeytown med Jonathan. Det gillar han. Kul att se han så glad och får riktigt busa av sig. Hoppas man kan ta med sig Mimmi nästa gång också så hon med får följa med :) ! Nehe nu ska ja klä på mina barn och ge mig ut. Ha en bra dag ! // Ackiie <33

Ovido - Quiz & Flashcards