Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Jackline Johansson - 12 maj 2013 17:19

Lördag !

Ja lördagen började som vanligt väldigt tidigt, jonathan klev upp 04:45 som vanligt kom in och väckte en så vi satte oss och kollade på tv. Vid 08:00 vaknade mimmi bara att ta upp henne klä på henne och ge dom frukost. När dom satt och åt så passade jag på att packa Jonathans väska som han skulle ha med sig till när han skulle åka, vid 09:00 kommer dom och hämtar jonathan. Jag och mimmi satt och busade en stund sen vid 11:00 så blev hon trött så gick och la henne en stund. Vid 13:00 vaknade hon. Gjorde lite mat så hon fick äta. En stund efter där sen kom hennes pappa och hämtade henne och martina och alexander kom hit och lämande lite utemöbler som jag fick av dom. Det tackar jag för blev jätte fint :) ! Vid 16 tiden sen kom martina och hämta mig åkte hem till henne och börja dricka lite öl, grilla och ha det allmänt trevligt. Kvällen var bra och avslutades hemma hos min syster Ida och hennes sambo tobbe :) , lånade soffan och somnade nästan på direkten ! Tack Martina för en super bra och rolig kväll detta måste vi göra om :) ! <3


Söndag!

Vaknade upp vid 09:00 låg kvar i soffan tills typ 10:30. Vid 11 kom Martina och Alexander, hämtade mig och var så snälla och körde hem mig, väl hemma blev de att ta 2 alvedon stort glas vatten och bara häva sig på soffan. Inte bakis men har sån jäkla förkyllning som jag får sån huvudvärk av känns som hela huvudet ska explodera. Somnade om en stund och vaknade 2 tim senare. Bara att ge sig upp och ge sig ut till affären handla hem lite grejer som fattades och sedan hem igen. Satt och invänta att Jonathan skulle komma hem :) ! Nu är han hem kommer och sitter och kollar på barnprogram. Snart blir det kvällsmat samt en dusch för hans del :). Blir en tidigt kväll i säng då han ska upp till dagis i morgon. För mig blir det en dusch och sedan kryper jag nog ner med :). Nehe nu ska ja ställa han i duschen och umgås med Jonathan! Ha rn fortsatt bra söndag ! // Ackiie.. <3

Skapa flashcards