Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Jackline Johansson - 13 maj 2013 09:55

Ja exakt denna förkylning gör mig knäpp, hosta halsont och näsan rinner!

Jag som hade kommit igång med min träning så bra, och lixom hittat min styrkan att vilja göra det.

Nej då ska man få förkylning så man inte kan träna istl. Vill ju inte börja och sedan blir man enu mer dåligare! Bara vänta på att de släpper sen blir de nya tag :) ! Har inte hänt så mycket denna morgon. Jonathan vaknade halv 7 för ovanlighetens skull, gick upp gav han frukost och sedan var de att klä han och sen satt vi oss och kolla på barnprogram :) <3 . Nu har ja vart o lämnat han på dagis och tog mig en promenda till affären för att inskaffa något till halsen. Blir att slöa en stund på soffan sen att sortera tvätt jippi! Lika kul varje gång, hoppas ni andra får en toppen dag i solen! // Ackiie..

Ovido - Quiz & Flashcards