Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Jackline Johansson - 28 maj 2013 17:40

"Hemma" i Gislaved hos bbe ! Idag har de vart en solig och varm dag ute.

Vart och handlat även vart i lekparken med Jonathan. Vart och köpt glass med så idag har man hunnit med lite ialf. Igår så var vi och köpte mig en ny tröja och även lite underkläder som verkligen behövdes. Men som vanligt fick jag världens ångest över att ja köpte det. Men nu så e ja väldigt glad över det ändå ! Så de var väl ett bra inköp ändå. I mon ska ja nog ut och se om ja kan hitta något till Mimmi som fyller 2 år nästa månad. Vet inte än vad ja ska köpa men ja hittar säkert något fint till min lilla fina prinsessa. Som jag som vanligt saknar ihjäl mig efter ! <3 .. Nu sitter man och väntar på att man ska börja med maten. Men bbe skulle rengöra sin ugn först och de kan ju vara bra de med ibland. :D Hahaha .. Idag blir det tacogratäng de ska bli riktigt mumsig.. :D .. Nej men annars idag har de bara vart lugnt.. Ikväll så får de bli lika lugnt, glo på film ! Men ni får ha en bra dag där ute ! :P // Ackiie ..

Ovido - Quiz & Flashcards