Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Jackline Johansson - 6 augusti 2012 17:45

Halloj !

 

Nu så skriver man lite igen .. Dagen har väl vart Ok..

Städat och diskat även vart ute i det regninga vädret och handlat :) .

Idag till middag blev det potatis och kött och gräddsås. Var väldigt uppskattat utav båda barnen :) .

Känns att man har hållt igång hela dagen. Men de är ju inte konstigt. Har försökt att tänka på annat .. Men inget ja orkar gå in på nu.. Har även haft besök utav Bäste Emelie O Farmor Sylvia alltså barnens farmor <3 .. Men nu blir det lugnt denna kvällen.. Ska väl försöka komma i säng tidigt för en gångsskull.. Men de får vi se hur det blir med det !? Hahaha ..

Ha en fortsatt bra kväll! //Ackiie

Av Jackline Johansson - 6 augusti 2012 11:05

Halloj !


Så var det måndag igen .. Barnen vaknade hyfsad tid idag :) .. Frukosten serverad & Kaffet igångsatt ..

Allt man skulle göra idag är redan gjort. Så nu ska man bara vänta på att mimmi ska vakna så blir det att gå fram med mina små ljuveler och handla lite. Måste komma på vad man ska göra för mat idag. Tro ja ska lyxa till det lite de är barnen värda tycker jag :) <3 .. Sitter många gånger på kvällarna och tänker på vad ja har & inte har. Men kommer fram alltid till att det spelar ingen roll över det ja inte har. För mina barn betyder allt och de är dom jag behöver för att andas ! Har även lärt mig något nytt .. GÖR ALDRIG OM SAMMA MISSTAG TVÅ GÅNGER ! ... När ska man lära sig !? Men nu vet man ju efter så många gånger ! .. Nu ska jag ringa till min käre pappa och prata lite med han ! Men ni alla får ha en fortsatt bra dag för de ska jag ! Hejsvej // Ackiie



   

Ovido - Quiz & Flashcards